Vad läser ni för bloggar?

6 kommentarer

Det finns så många härliga hästbloggar! Kan vi inte hjälpas åt och försöka samla ihop massa bloggtips?
Skriv i en kommentar adressen till bloggen/bloggarna ni vill tipsa om (egna bloggen går självklart bra!) samt en liten motivering, så kan jag sammanställa alla tips i ett inlägg.

Vill ha minst fem tips för att göra ett sådant inlägg i alla fall, annars tror jag intresset är för dåligt  ;)




Foto: Bo Bennergård

 
1 Isabella:

skriven

Jag läser din blogg, såklart för att den är intressant och har fina bilder.

Sen kikar jag även in på:

Tävlingsryttaren: eftersom mickis är duktig på de hon gör.

Leksandsryttarna.blogg.se : De skriver intressant.

Hastdiggaren hon gör roligast inlägg och upptraterar ofta

Beatricenyberg : Cool tjej, cool blogg, coola hästar haha

De är nog mest de jag läser och alla finns rätt "nära" mig.



2 Kristin:

skriven

Jag läser cooorre.blogg.se för att hon har vettiga tankar bakom ridning och satsar verkligen fullt på hästar och tävling, alltid någonting på gång :).



emmyfors.blogspot.com för att hon är min kompisoch skriver oftast rätt roliga kommentarer, superhärlig!



3 Anonym:

skriven

ponnysanning.blogspot.com, För att det alltid är roligt med skvallerbloggar ;)



teamsl.se, tycker det är kul att den handlar om en hopp- och en dressyrryttare som satsar mot toppen! de delar med sig om både ridning och andra tankar.. läsvärd!



nellieberntsson.blogg.se, Tycker att hon är en tjej med vettiga tankar för sin ålder. Satsar på sin B-ponny som hon under ett halvår kvalat MSV med. Delar med sig av sitt liv både hästar och privat!



Lantisryttarna.blogg.se, Tycker att det är kul att följa Rosanna och Matilda både på tävlingar, träningar och tips..



Hastdiggaren.blogg.se, intressant och bra uppdatering!



topriiders.blogg.se, Isabell, och frida delar med sig av sin träning och tävling, kul att följa!



johannasriddagbok.blogg.se, vissa perioder dålig uppdatering, men när johanna är igång tycker jag att hon skriver utförligt om sin ridning, vilket gör att man kan ta del av hennes tips!



4 Annelie Keyser:

skriven

5 Annelie Keyser:

skriven

Självklart så läser jag din blogg :)



Sen så har vi Angelicas blogg om hopphästen Neenee som även är en klubbkompis http://mrneenee.blogg.se/ kul att läsa då hon även rider lite högre klasser. Skriver även om bra övning inom både hopp och dressyr.



http://hallonnallon.blogg.se/ är också en klubbkompis som tävlar sin ponny i både dressyr och hoppning.



http://ccdressyr.blogg.se/ Även Christin är en klubbkompis som tragglar med sin stora buse Cosmo som inte alltid är på samma linje som sin matte ;) Kul att följa då jag vet hur hon kämpar med Cosmo!

6 Anonym:

skriven

www.torsjogard.blogg.se