29 dagar kvar

4 kommentarer
Hittade en film på yt som bara är ett par veckor gammal. Det är som en reklamfilm för stället jag ska till i Zimbabwe med fokus på hästarna. Jag visste inte att de omhändertog hästar också. Blir så varm i kroppen när jag kollar på detta, snart är det jag som galopperar omkring på savannen bland elefanter och giraffer! 
 
 
 
1 Nora:

skriven

Hur löste du det med pengarna? Hittade sponsorer eller? Funderar på att åka.

2 Charlotte:

skriven

Hej!
Jag använde pengar jag gått och sparat på för "någonting" ett rätt bra tag nu. Visste bara inte vad jag skulle spara till förrän jag fick reda på Zimbabawe och det kändes helrätt. Mina föräldrar hjälper mig med flygbiljetten dock och en del av utrustningen jag jag behövt köpa. Det är mycket utgifter för vaccinering, försäkring mm...

3 Nora:

skriven

Haru msn? Skulle gärna snacka lite om det och sånt. Få lite tips?
om du har [email protected]

Svar: Hej, nej har tvyvärr inte msn. Men du kan mejla mig på [email protected] om du vill. Du kan även spana in min charlotteinafrica.blogg.se där jag skrivit om mina förberedelser hittills. Ursäkta det sena svaret!
Charlotte

4 Annelie keyser :

skriven

Vilken upplevelse du kommer få vara med om :) vi här hemma hoppas på mycket bilder och uppdateringar om möjligheten finns förstås :)

Svar: Ska göra så gott jag kan :D
Charlotte